SAHABat..

Thursday, December 31, 2009

AKU sebenarnye seorang PEMALU



Kalo kat umah kat kg.. mmg aku lah anak dara yg duduk umah je...
tapi kuar gak dgn kawan (selalunya berdua je..)
org kenduri pun aku tak pergi..
hehe ayah lah yg pergi..
kecuali kenduri nenek (awe)... kami sekampung je..

serius!! aku lah anak dara yg tak reti kuar umah...
kuar just nak buang sampah.. jemur baju.. basuh keta.. basuh laman depan..
and etc..

smpai pernah.. solat terawih (surau depan umah).. ada makcik tnya..

makcik: anak ni anak sape yer?..
aku yg pemalu: sy anak cikgu acob..
makcik: ehh... cikgu ade anak dara rupernyer ........O_o........
besar pulak tuh....
aku yg pemalu: hehehe ..... (blushing)

mase tu aku terpikir gak...
ayOOOooooooo..... rupernya aku ni tak sosial.... :(
makcik-makcik sedara pun kata.. aku ni tak kuar umah...
cehhhh... ok arr tu.. hehe..

paling kritikal...
org datang plak aku yg fobia ....O_o....
serius!! aku plak yg fobia...
terus lari nyorokk...
nasib ade adik bongsu ku.. nizam..
dia lah yg pergi sambut salam... (hehehehehe....)

posmen datang pun aku..
cepat2 nyorok balik dinding or balik pintu...
padahal.. mase tu tgh lipat baju dpan tv...
dgr bunyi enjin motor datang...
secepat kilat aku nyorok balik dinding...
kah kah kah...
padahal aku tahu..
posmen tu mesti leh agak yg sebenarnya ade
org kat dlm umah... nyorok...

~ erkhhh.... ni pemalu ker fobia??
......O_o.....



.


2 comments:

  1. kesian ko benah, kurang glamor..pe kata ko blaja menonjolkan diri..tgk cam aku, 1 kampung kenal, jgn kata kampung, 1 tesco abes kenal aku anak sapa..hehe

    ReplyDelete
  2. dude.. aku malas arr nak menonjolkan diri...
    hehe... malas arr kalo 1 tesco kenal..
    kalo dpt barang free ok ler :P
    gula ker... hehehe....

    actually 1 kampung kenal ayah aku...
    just aku je malas nak tonjolkan diri...
    hehe...
    biarlah dorang yg kenal aku...
    dari aku memperkenalkan diri.. hehehe

    ReplyDelete