SAHABat..

Monday, September 19, 2011

Confuse...

Maaf gambar adalah dari polaroid...
snap picture from handset yang megapixelnya adalah 2.0 je...
so tak sharp sangat...


Confusenya begini...
Dalam adik-beradik...
Jika nak dibandingkan antara si sulung ni (saya) dengan si angah ni (adik lelaki)..
Kebanyakkannya akan menganggapkan bahawa si angah ni adalah abang kepada saya...




Hehe... antara faktor-faktornya adalah of course dia tinggi lagi..
sebabnya dia lelaki...
Maka, saya kelihatan muda?
Tapi bagi saya... dia kelihatan matang sebenarnya...
Sebab pengalaman dia...
PR dia...





Kekeliruan ini juga berlaku antara adik si uda dan achik ni...
hehe...
ramai yang memikirkan yang kiri adalah adik dan kanan adalah kakak..
sebenarnya tidak...
terbalik...
faktor-faktornya adalah saiz badan...
si kakak lebih kecil berbanding si adik...
kes ni adalah sedikit ketara berbanding si sulung dan angah...






Namun, kekeliruan antara saya dengan adik-adik perempuan yang lain tidak berlaku barangkali...
kerana saya kelihatan kakak di sini...
hehe...


nota kaki:
wahh.. besok dah kena pergi Setiu...
harap semuanya akan berjalan dengan lancar...
tak familiar sebenarnya dengan Terengganu...
times for explore!!
...^^...

2 comments:

  1. akak dengan adik akak lagi la...akak ni rendang je, adik tinggi melangit :p

    ReplyDelete
  2. takpe.. takpe.. best gak buat orang confuse sekali sekala... hehe ...^^...

    ReplyDelete