SAHABat..

Friday, March 12, 2010

Agak-agak keja as Researcher ni best tak?


Hahaha.. poyo je title..
Terpikir sebab baru je tengok akak sepupu teror kak dora memboyot pregnant 7 months pun still leh turun padang tengok progress pelabuhan kat Fujairah (UAE)...
huhu... cam seronok plak keja as Naval Architecture ni...


So terpikir.. seronok tak keja as researcher ni.. buat keja yang maybe nano meter size nyer (10 kuasa -9).. hahhaha...

Apalah masa depan aku ekh...
Siapalah jodoh aku ekh...
Comei tak anak-anak aku ekh...

Hahaha apa merepek.. lari dari tajuk...
ok.. ok..
InsyaAllah all will be fine..
as usual aku berusaha...
semoga masa depan aku terjamin...
aku akan bahagia dengan apa yang aku buat sekarang.. huhu
aku akan bahagia dengan keluarga aku akan datang.. amen.. amen.. huhu..


Ya ALLAH.. aku hanya mampu merancang...
ko yang menentukan...

No comments:

Post a Comment