SAHABat..

Wednesday, March 3, 2010

Mampu lagi kah aku bertahan?




Bismillahirrahmanirrahim...


Mampu lagi kah aku bertahan untuk tidak balik Melaka menatap wajah mak, ayah dan adik-adik yang lain sehingga bulan Jun ini?

Ya ALLAH... ko kuatkan lah aku.. Lab work aku perlu masa lagi...
Apasal lah hari kelmarin aku buat quantitative Real Time PCR walaupun menggunakan Master Mix Qiagen chantek je graph ....O_o....

Malangnya semalam aku buat benda yang sama cuma bezanya aku tambahkan set untuk undiluted sample. Dimana, sample mRNA aku kali ini merupakan bilangan mRNA lebih banyak kuantitinya didalam per microliter. Maka, result aku akan lebih cun arrrr!!!
....><.... Grrrr......

Memang pun aku rase tak yakin je mase buat 4 set untuk sekali run, kali ini. Huhuhu...
Takpe Jumaat dan Sabtu ini aku akan buat sekali lagi. Chayoookkk..
Make sure aku bersedia dan tidak letih untuk menumpukan sepenuh perhatian..


p/s: Ya ALLAH ko restuilah aku disini. Owh cukup menyampah dengan new couple yang malam-malam hari mengambil peluang untuk berjumpa. Tak kesah lah jika dah bertunang sekali pun.. Ya ALLAH kenapa hati aku sungguh 'kering' sekali..
Di kira 'kering' ker? ...O_o...

3 comments: