SAHABat..

Saturday, May 29, 2010

awas post emo....

menci giler... lab work sampai malam lah arini..
dari extract RNA dari 2 sample patient...
then convert ker cDNA..
then aim mesti! wajib! run Taqman malam ni gak..
so esok aku leh bagi full abstract tuk conference Brain nanti..
InsyaALLAH...


Lagi menci malam ni tak de member...
ni yang rasa macam nak kawen so that hubby leh teman
buat lab work memalam...
kehh... kehh.. kehh...


Lagi menci semalam nyaris kena kaco dengan mahluk ALLAH kat Biomedic Lab..
mesti pasang lampu kali ni...
mesti masukkan surah-surah kat dalam mp3...
supaya hati ni lebih cekal...


Mahluk ALLAH!!
Shut up you...
keep your own bussines...
tok seh nak kaco aku...
aku kejau mase...
jangan nak mengade!...
Stay away from me...!
Ko doakan je TaqMan aku menjadi...


Hari ni patient sample dapat band BAEK..
punya... Alhamdulilah...
But lagi 1 so.. so...
tapi still ade...
memang pun...
sbb nampak kat pellet dah tau..
kecik besau kecik besau RNA tuh...


Ok nak solat asar dulu then nak sambung convert...
then nak run TaqMan...
Doakan saya..


Terima Kasih....

emo... emo... sengal.. sengal... :P

No comments:

Post a Comment