SAHABat..

Saturday, May 15, 2010

Ini lah aku...

ok meja study ok kot.. kemas...

saya memang dari dulu lagi... meja study boleh lah... kemas....
dari zaman sekolah lagi....
tapi haram kat belakang...
hahahha....
macam kucing beranak kembar sekali lima belas je...
huhuhuhu.....

time PMR dulu lagi hampeh...
dalam bilik.. atas katil bersepah dengan buku-buku...
tapi atas meja wow...
tanpa apa-apa... hanya yang berkenaan sahaja...


tapi bila dah abes study...
campak je atas katil...
popp... kat belakang...
panorama depan mata hanya tingkap yang memberi aliran udara
yang cukup membekalkan oksigen...

tapi bila toleh... addduhhhssssss pening... pening...
leh migraine balik...


tido pun ambik sehelai toto... buat alas dan selimut...
2 in 1... hahhaha....
katil dah bersepah dengan buku...
so korang imagine je lah kat mana saya tido... hohohoo
tak cayer? .....O_o....
saya dah praktikkan dari zaman sekolah...
sekarang pun no hal lahh...
sekarang dah 2 kali berturut-turut tido kat post grad room ni...
chayalaaahhhh...... tapi kerja gerak ciput.....O_o.....
sebab-sebab yang amat munasabah...
saya ulangi...
sebab-sebab yang amat munasabah...


tu baru PMR.. time SPM...
isk... iskk... iskk....
tak yah citer arrr...
buat malu jer...


sekarang baru je selesai basuh baju dengan 2 mesin...
hahaha....
sekali gus...






cuba perhatikan meja dibelakang...
cian orang baru yang nak masuk post grad room...
kalo sepuluh orang macam saya...
confirm ada 2 bilik post grad pun tak cukup...


in the future kalo rezeki saya murah...
kerja ada ofis ker...
kena sediakan satu ruang.. bersepah...
lagi satu ruang... ruang concentrate... ruang kerja..
baru rasa hidup ini tak macam carcamerba... haha


in the future kena ada husband yang reti organize barang...
.....O_o....
aper ni???
porah...
belajar pun tak abes lagi...
dah.. dah...
sambung buat kerja...
dah lah hidayat kalah dengan lin dan tuk piala thomas...
tak per..
kalo piala sweetlife...
confirm lin chong wei menang!

hahaha...


p/s: alamak kena pakai gincu arr...
baru nampak muka bersemangat sikit.. ;(
perasan botol merah tu downy arrr....
baru lepas basuh baju... hahaha

No comments:

Post a Comment