SAHABat..

Tuesday, August 31, 2010

Cuti Merdeka!

MERDEKA!! MERDEKA!! Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 53 dan dengan semangat cuti merdeka ini.. hari ini pulun baca buku.. hehehe..




Ya Allah, Aku Tak Ingin Sendiri - Burhan Sodiq

Mengambil masa sehari sahaja untuk membaca buku hasil penulisan dari penulis dari Solo Indonesia tambah tido.. tambah tetttt....

Agaknya tersalah beli buku kot.. ...O_o... sebab khas untuk golongan umur 30 tahun ke atas.. tak pe aku punya ilmu lebih dan harap tidak lah tergolong dari kalangan mereka.. arrkhhh...
Ya Allah.. ...><...

Ok next buku!



The Lost Symbol - Dan Brown


Petang pergi SMO (Syarikat Muda Osman) Kubang Kerian, malangnya tutup. Maka alang-alang tengah keluar ni.. tunaikan hajat juga untuk beli buku "Aku Terima Nikahnya" oleh Ustaz Hasrizal atau lebih dikenali sebagai Abu Saif dan amat popular dengan laman web Saifulislam.com..

Dah lah on the way tetiba ada accident.. polis ada.. orang ramai pun ada..
nampak orang berkerumun dan.. macam rusuhan pun ada.. rupanya ada orang kena belasah... arrkkhhh... takut giler ok.. seram.. ada je dengar ayah cerita.. kalo ada accident orang tu akan kena belasah sebab nak elak dia dari melarikan diri..
serius takut... bila happened depan mata.. terketar kaki ni..

Pagi rabu.. kosmo dah siarkan berita itu... DI SINI!

Tutup cerita tragedi itu..

Naseb baek selak buku "Aku Terima Nikahnya".. rupa-rupanya sumenya ada di laman web saifulislam.com ... hehe.. jimat duet.. maka belilah buku Dan Brown..
woohaa...





Daughter of Fortune - Isabel Allende

Tapi nampak gayanya.. kenalah abeskan buku ni dulu.. sebab pinjam dari Perpustakaan Hmadan Tahir.. Oleh kerana Dan Brown ku beli.. maka tak de tarikh pulang..

So Mari Membaca!!

No comments:

Post a Comment