SAHABat..

Sunday, October 24, 2010

Bermalam di Lab...



Dear diary,

Actually pagi tadi saya masuk lab lewat...
Sampai-sampai dah terus pergi Pathology Department...
Makan pun pukul 3.30pm...
Terus solat Zohor.. owh lewatnya...
Then borak dengan Kak Not di bilik baru dia sampailah pukul 4.30pm...
Memang setting time macam tu sebab nak simpan wuduk untuk solat Asar...
Lepas solat Asar terus bergegas ke Pathology Department...
Kemudian... sebelah petang after office hour baru masuk lab...
Maka saya nak buat extraction dari FFPE...
Stay back kat lab dan inform pak guard yang saya akan stay di Lab malam ini...
Maka saya lebih berani untuk buat Lab work memalam sendirian...
Buat Lab Work memalam ni sangat relaks..
Tak terkejar-kejar... boleh buat relaks...
Tak berebut barang dengan orang lain...
Cuma kena berani je...
InsyaAllah tak de apa-apa...
Kalo ada apa-apa pun memang dah pasang dalam hati...

"Aku kini sedang berjihad.. maka aku bangga aku sedang berjihad"...

Alhamdulilah setakat ini tiada apa-apa yang buruk...
Harap akan berterusan sehingga aku habis berjihad untuk Msc..
Kini dah pukul 4.15am...
Esok ade appointment di Klinik Rawatan Keluarga...
Sebab apa? Saya rahsiakan sebab takde apa yang serius pun...
Jangan risau... Saya masih sihat... Alhamdulilah...
Harap akan sihat sejahtera...


Tengok dulu apa kata Dr. esok...
Memang nak aim pergi KRK awal...
Sebab malas nak tunggu jika dapat no. giliran yang berjela...


Malam plak ade meeting dengan Thabat Tuisyen...
Semoga semuanya akan berjalan dengan lancar...
No probs...
Lancar je...


Ok insomnia macam dah tak de..
Maka kena lelapkan mata...


Semangat lah wahai teranglaginyata!!

No comments:

Post a Comment