SAHABat..

Friday, March 23, 2012

Dear Diary: Bulan Ogos!!




Dear Diary,

Raya bulan Ogos ni..
Pasti ramai akan tanya tuan tanah..
Takde soklan laen yang dorang nak tanya nanti..

"BILA NAK KAWEN?"...

Aduhh....
Yang bertanya pun confirm mak cik-mak cik dan pak cik-pak cik...

Sepupu-sepupu yang lebih tua dah beranak pinak pun pasti akan tanya..
Secara jujur...
I have no idea to answer their question...


Just akan jawab camni kot..
"InsyaAllah... nanti tunggu jemputan je ekh
....^^....
Lagipun nak jaga mak ayah dulu...
thanks for your care"


Positive!!!
Positive!!!
tu je yang tuan tanah boleh tenteramkan jiwa..
nak marah-marah pun tak baek...
nanti kedut muka I... you know.. :P

Baek pikir nak jaga mak dan ayah dulu...
Fokus kat dorang...
Sayang dorang...
Manjakan dorang..
Nanti dah jadi hak milik orang laen..
Dah nak kena minta kebenaran dulu..
Huhu..
Dah jadi ehsan..
huhu...


Laen lah kalau ada member yang kat luar sana..
yang sengaja untuk mengajukan soklan ini..
dengan niat di hati untuk menyakitkan hati saya..
It's ok...
Karma will slap right on your face.. :P


nota kaki:
Doa sahaja lah senjata saya...
Nak mengorat.. saya tak reti...
takde pengalaman...
sebab saya ni perempuan...
Couple lagi lah tak pernah...
Suci... Innocent je ni... haha
Nak buat first step pun saya tak berani..
Sebabnya...

Cinta itu umpama kentut..
Nak diluahkan malu...
Tak diluahkan sakit pewutlah plak...

Hahahha...
tak senonoh punya perumpamaaan!!!
Cett!! :P

No comments:

Post a Comment