SAHABat..

Sunday, May 20, 2012

Don't worry.. Be HAPPY


Apa-apa pun..
Don't worry..
Walaupun kena settlekan thesis bulan depan..
Kena steady...


Kata hati macam impossible je..
Huhu..
Dengan nak check english lagi...
nak check oleh SV dan Co-SV lagi..


Macam impossible lah plak...
...T_T...


Takpe...
Don't worry..
ALLAH ada...
mak dan ayah confirm doakan...


SENYUM!!!!!
...^^....


Saya tak nak susahkan mak dan ayah..
Saya tak nak bimbangkan mak dan ayah...
Saya nak abeskan MSc ni secepat yang mungkin...
Saya nak apply kerja secepat yang mungkin...
Saya nak balas jasa mak dan ayah secepat yang mungkin...
Saya nak kumpul duet untuk buat umrah secepat yang mungkin..


Kalau ada rezeki lebih, nak sponsor mak lagi buat umrah...
Kalau saya tak de jodoh.. saya nak ambik baby dari keluarga susah tuk dibela dan dididik je...
Kalau saya tak de jodoh.. saya nak jaga mak dan ayah je...

No comments:

Post a Comment