SAHABat..

Wednesday, August 29, 2012

Adiossss~


Adiosss... selamat tinggal...
Semoga diberkati ALLAH...


Selepas habis Msc.
InsyaAllah saya mahukan kehidupan yang lebih baek...
yang lebih terjamin..


Mahukan pekerjaan...
Mahukan kehidupan...


Adiosss....
Good bye...

Apa selepas ini?
Saya tak tahu akan dicampakkan ke negeri mana pulak kali ini...
Jika selepas degree saya membawa diri ke Kelantan Darul Naim...
Kali ini saya sejujurnya tidak pasti...


Bak kata mat salleh..
Just follow the flow...


Yeah.... berbekalkan keazaman yang tinggi dia hati..
Saya akan genggam bara api thesis MSc ini sehingga menjadi abu...
Saya akan siapkan jugak..
tak kira...


Jangan belenggukan diri anda dengan fasa MSc...
Ada banyak lagi yang perlu dilengkapkan...
Pekerjaan..
Perkahwinan..
Keluarga..
Kerjaya..
Masa depan...


Itu semua saya perlu rencana dan rancangan semolek yang mungkin..
ADIOSSS....

No comments:

Post a Comment