SAHABat..

Thursday, March 14, 2013

Pabila

Ok.... sekarang ni ramai kawan chinese yang dulu sekelas kat Infant Jesus Convet (IJC) dah kawen... even my bestfriend.. Jenny pun dah kawen.. hanya by law je.. tak buat majlis lagi.. macam nikah gantung lah...






Ok... majority chinese will getting married bukan pada usia muda.. means bukan bawah ketika usia 25 tahun... owhh... means dorang kawen umur 27 tahun...
Majority my malay girl kawen ketika usia bawah 25 tahun... which either 23 tahun or 25 tahun... and sekarang.. confirm-confirm paling maksimum dah 2 anak.. atau paling ramai sekarang ni dah pregnant untuk anak pertama....


camner ni.... ....T_T....
sedeyh nyer.... such kind of LOOSER je rasa..


Kenapa boleh rasa mengelabah ni... padahal dulu tak de pun nak mengelabah...
malah rasa macam memang nak ikut.. "Tak nak couple"
Susah sangat ker... ....T_T....
Salah sangat ker... tak couple.. tak pernah couple?? ...T_T....


Aku ni bodoh sangat ker...
Aku ni hodoh sangat ker...


Ok.. PMS kot sekarang :P

4 comments: