SAHABat..

Wednesday, February 20, 2013

Dear Diary: Serabut

Dear Diary...







Serabutnyer kepala.. huhu..
Semalam dah migrain menyerang...
Arini satu habuk correction pun tak siap lagi...
Tensionnyer kepala...
Rasa tegang je leher ni... ....T_T....


Sedeyhnyer... ....T_T....
Owh tuhan...


nota kaki:
Aku perlukan semangat baru untuk habiskan perjuangan ni...
Cuba bayangkan... selama 3 tahun lebih ko berjuang abes-abesan...
tapi masih tak cukup juga...
dan bila kau rasa dah nak abes pun perjuangan tu..
dan dah rencana lepas ni kau nak buat apa...
sekali ALLAH tarik camtu je....
sekejap je...
macam rencana yang kau rancang selama ni...
harapan yang kau harapkan....
terus hilang..
SNAAAPPPP!!!...
camtu je ALLAH tarik...

Betullah... sebaik-baik perancang ALLAH lah yang terbaik...
Still aku figure out... apa yang ALLAH nak bagi kat aku lagi...
naper dia tak lepaskan aku kat Kelantan ni lagi...


Owh tuhan....
jangan lah seksa aku lagi.. ....T_T....
bagi lah harapan walaupun sekelumit sekalipun...
atau aku masih nak fokus benda yang negatif?
Pada hal aku masih lagi dalam golongan orang yang bernasib baik??
Sebab ada orang lain yang lebih malang dari aku?


Istighfar!!!


Pesan ayah... solat tahajud dan every week jumpa supervisor...
tunjuk progress....


Aku sanggup belajar dugaanMu waktu sekarang...
dimana, aku masih single dan muda...
aku ada tenaga dan semangat untuk hadapi dugaanMu
Ya ALLAH...

6 comments: