SAHABat..

Tuesday, January 11, 2011

I Lurve My Family

Ok..
Aku berbelah bagi..
Tak nak balik sampai aku grad..


Atau balik lah sekali dua...
Sebab family aku selalu je buat gathering reramai...
Macam maen bowling reramai...
Futsal reramai...
BBQ reramai...
Mau main air kat WaterLand reramai..


Uishh... mau meroyan aku tak dapat join...
Sepupu aku sumer kecil-kecil lagi..
Tapi seronok owhh layan dorang...






Family Day!! memang wajibbulghunnah lah family buat gathering..
unless kalo ade kematian maka Family Day akan ditukarkan kepada
Majlis Tahlil..




Dah bergenerasi dah buaian ni...
Time aku kecik-kecik pun selalu main buaian ni... sekarang bagilah can kat bebudak plak maen buaian.. sebab aku dah puas maen :P
Haahahahaha....





Saje post gambar family pak yob.. candid!

2 comments: