SAHABat..

Sunday, January 1, 2012

Aufa si sempurna...




Hai kawan-kawan!!!!
Saya Aufa ...^^...
Anak perempuan kepada papa saya, Hajar Fauzan atau nama glamour tak baper nak glamour Eric Bana...
mama saya Hidayah...
Saya lah kak ngah...
Kak long saya Azkiya... paling bijak...
Saya pulak yang sempurna...


I guess we are really a great team!!
Being together as sister
Aja!! Aja!!!
Fighting!!!!
...^^...





Akak saya akan warning!
Sesiapa yang cuba untuk buli saya...
Hmmm.... Hmmm...Hmmm....
Nilai dari angkat kening dah tahu...
Hohoho....
Ada berani?


Dia lah penjaga saya..
So.. takde lah orang akan berani memperlekehkan saya...
I love you so much kak long!!...
Dengan saya je dia tak garang...
I know!!






Kalo kawan-kawan nak tahu...
Mereka ni team sulung!!!!


nota kaki:
Anak kak wani je tak tersempat-sempat nak pergi melawat...
Ya Allah.. semoga dipermudahkan..
Seronok dan dapat release stress bila pegang baby...
They are so cute that can be as therapy to me..
Arrrkkhhh... nak babies ...><...
yups... babies!!!

No comments:

Post a Comment