SAHABat..

Monday, April 2, 2012

Yang sebenarnya..





Yang sebenarnya kan..
setiap pagi saya memang dah senyum kat depan cermin...
buat muka senyum depan cermin...
dan pasang semangat tuk arini..
macam orang jepun tuh...


Masa nak bersiap...
Masa nak pakai tudung...
Masa nak solek muka sambil selawat dan
sebut doa

"Ya Allah, kau elokkan lah perilaku-ku seperti mana kau elokkan wajahku"..

Tapi setiap hari bila dah sampai USM...
Muka saya mesti macam masam...
kerang busuk tak cukup air garam kot..
kena tambah lagi air garam...
so boleh lebih masam..
YUkksss....


Saya tak tahu kenapa tak boleh nak senyum..
Muka macam automatik macam akan masam...
Walaupun setiap hari dah niat dalam hati..
"aku akan senyum arini!!!"


Owh Tuhan...
Kenapa harus saya masam???


...T_T...


SUMPAH!!!
SAYA DAH PASANG NIAT TUK SENYUM!!!
SAYA MEMANG TAK NAK MASAM!!!

No comments:

Post a Comment