SAHABat..

Sunday, January 31, 2010

ImpOSsibLe Is NotHING



Boleh tak aku kata...sekarang ni aku tengah stress...
bila lah aku leh jadi macam FYP masa final year dulu..
tiap2 minggu aku akan ready tuk present apa yang dah buat kat supervisior...
seminggu sekali.. pasti aku ready...
ada lah penah gak aku tak siap kerja.. sebab masa tu sibuk dengan jadi facilitator untuk program universiti dengan budak-budak sekolah rendah... aku tak siapkan abstract tak silap..
ehh.. ker poster ekh? .....o_O....


Tiap kali jumpa SV mesti aku akan angguk je.. menunjukkan aku paham... bila disoal.. aku jawab..
tapi most of the time... jawapan dari mulut SV adalah selari dengan jawapan dalam otak aku..


So situasi nya seperti SV anggap aku mungkin tak paham.. walaupun diterangkan..
Aku paham sebenarnya..
Aku musykil naper aku diam ekh..
Aku pelik naper aku pulak yang macam tak ready..


Bahaya ni cik kak oi!!!!
SV ko tuh... ko kena bagi 100% effort untuk Msc..


Paper hal pun aku memang dah terbayangkan masa Viva nanti...
YA ALLAH...
KO BANTULAH AKU..
KALO NAK DOWN PUN JANGAN LAMA-LAMA...
PARAH AKU...
AKU ADA BANYAK GILER KEJA... HUHU


Twilight pun aku tak khatam lagi..
sebab aku nak concentrate dengan bacaan lain...
aku tahan je temptation untuk bace twilight..
arrrgghhhh ada banyak lagi buku cerita yang aku nak baca :(


p/s: handsome gak David Beckham ni.. unfortunately dia Jews.. nyehh...
tok seh arr camtu... hahaha...

4 comments:

  1. sabar jugak... Darus... apsal kau tak kerja mardi...

    ReplyDelete
  2. beckham hensem kan !!!!!!! hehehe aku suke.........

    ReplyDelete
  3. oyeeehhh??
    tapi dia jews...
    so aku pun berhenti meminati dia..
    hehe

    ReplyDelete