SAHABat..

Tuesday, July 13, 2010

Arini di USM

Ok.. sementara eden menunggu electrophoresis abes hmmm lagi 18 minit 42 saat lah dari sekarang ni...


Nak cerita sikit apa yang dah jadi arini...
tak nak tahu sudah.. weekkkkkk... :P


Pepagi lagi dah kelam kabut... menscuterkan diri ke Klinik Ophthalmology untuk appointment...
aduuhhh... lamanya nak tunggu giliran... walaupun orang yang ke 18...
tapi hampir 4 pit stop aku kena deal dengan nurse dan juruteknik sebelum aku dapat jumpa doctor...
sampai tertidur aku...
tidur peluk beg pack...
huhu...





sempat ambil gambar buku kesihatan HUSM.. sehari sebelum appoinment..
oh naseb doctor handsome... hehehehe.... owh abaikan journal yg bertimbun tuh... cehh tunjuk wajin je aku ni ....O_o...



Then.. after 4 jam sumer dah settle..
alhamdulilah... baru dapat masuk lab dan mulakan lab work anda...
huhu.... naseb sempat rembat air milo dari fridge dan sepeket biskut Jacob berperisa epal... owhh... best owhh... berkhasiat lagi...



display je packet Jacob tuh... actually biskut telahku pindahkan dlm bungkusan kertas puteh tuh... dah nak kena serang oleh geng semut... cisss... shyuhhhhh... syuhhhhh... semut... ....T_T....


Hari-hari aku macam ni... confirm aku akan turun berat badan lagi...
pikirkan nak jogging setiap petang...
tapi niat je ade...
malas tu bertimbun... cisss.... ....O_o....



display close up lagi tuk pecket Jacob berperisa epal... owh peach pun ade... hmmm... sama sedang lah tuk kedua-duanya... ...^^...


Oklah... tunjuk sikit tempat kerja aku camne...
sila abaikan bench work aku yang bersepah...




ok... dah.. dah... lagi 6 minit 38 saat je dari sekarang...
Doakan aku tuk abeskan sumer ni dengan jayanya...
Gambatei!!...


YA ALLAH KO PERMUDAHKAN URUSAN DUNIAWI AKU NI...

p/s: ok.. ni aku tambah after abes lab work... aku agak RNA aku tak ready lagilah tuk run electrophoresis tuh... sbb tu lah aku nmpk 2nd patient ade band.. 1st patient xde band... tak pe esok pepagi aku run balik... dan paling penting aku tak ready lah nak jumpa SV aku lagi... seriously.. ....T___________T....
sekarang ni hujan... aku boleh je redah.. sbb hati aku tengah kering sekarang ni...
hampe.... se hampe.. yang mungkin....

No comments:

Post a Comment