SAHABat..

Friday, July 30, 2010

Excited stage..

Tulah.. sehari suntuk aku duk rehatkan minda hari ni...
Dah malam baru nak siapkan abstract..
sekarang dah pukul 3.47 pagi..
Television macam biasa.. yang usha aku.. bukan aku yang usha dia..
saat-saat macam ni aku memang dah biasa buka channel 705 iaitu hitz...
biarkan sahaja kotak bergambar itu menyanyi dan menjerit..
aku boleh still concentrate dengan kerja aku..
aku ni ade perangai pelik...
memang aku akui...
perangai memang tak leh nak ubah.. aishhh... seykel pale karang baru tahu!!
biar kan sahaja manikam yang tahu perangai itu.. haha


Ketika mencari bahan untuk siapkan abstract..
Sekali terjumpalah thesis orang...
dan ketika itulah aku mula nak berkoya atau beranggan...
haha....





contohnya yang ni... dalam thesis tu mesti lah ade part dedication...
yang ni.. insan ni dedicated hasil kajian dia kepada husband dan anak-anak..
mak dan ayah dia doktor owhhh....

Kalo aku.. confirm-confirm mak dan ayah dulu...
cikgu je pun dorang...
hahaha....
confirm-confirm aku ucap syukur kepada KEKASIH...
wahhh.... girangnya hati... hahaha...

Kalo insan ini mesti lah nak tunjukkan rasa terima kasih pada pengorbanan family dia..
betol tak?? hahahahha
sungguh jiwang!! GOOD!! GOOD!!

Tanpa dorang mana mungkin ko boleh nak teruskan perjuangan ini kan?
hahahaha..

Biasa arrr dalam hidup ada naik turn..
hidup macam bola...
relaksss....





Lepas tu part acknowledgments..
wahh.. part ni lah yang paling panjang..
segala insan yang membantu pasti akan disenaraikan di sini..
of course arr supervisior dulu..
nak kena tibai? ...O_ o...
hahahaha...


Aku dah standby ayat apa nak guna part ni..
haha... mase undergrad dulu..
supervisior aku dah tolong baek punya..
karang ayat yang best lah ayatnya...
thanks dan banyak guide aku time tuh..
time tu memang aku blurr giler.. giler..


Sekarang pun aku harap...
aku dapat banyak belajar di Universiti Sains Malaysia ni..
Cita-cita murni ni wehh... ngahhh ngahhh ngaahhh...





Ok... ...O_o...
aku koya je lebih..
thesis part last lah wei!!!
hahaha...
nampak bebenau nak abes Msc. secepat mungkin..
ehh.. lagi bagus...
hahaha...


Kenalah publish paper dulu..
Karang time viva karang..
Ko nak tabur aper??
Ko nak merepek ape kat penilai?
Dorang expert ok!!!
Ingat tuh...


Macam dalam gambar ni..
Kak Asma... dah publish pun...
jadikan dia sebagai ilham!
Gambatei!!!





Haaa.... ini lah publication supervisior aku.. dapat masuk bulletin lagi...



~Nasib seseorang itu tidak akan berubah selagi dia sendiri tidak mahu berubah~


Ok time sekarang ni.. body clock aku dah melepasi masa tidor...
mata tak seberat pukul 1.30 pagi tadi..
abstract dah siap..
tu yang boleh berkoya kejap...
hahahahahaha...

Doakan aku ...^^...

No comments:

Post a Comment