SAHABat..

Tuesday, June 18, 2013

AKU CINTA MASALAH (MOHD DANIEL LIM BIN ABDULLAH)

Sebenarnya buku ni saya kena paksa beli... huhu...
Tension je...
Masa tu tengah makan dengan kawan.. 
Sekali adalah salesman ni datang approach dah suruh beli buku ni...
Saya sebenarnya rasa rimas...
Nak dia cepat-cepat pergi.. Beli jelah buku ni... huhu...


Macam menipu je "Best Seller" tu...
kemudian, buku ni semua berwarna dan kualiti kertas yang tinggilah juga...
Tu yang harga dia bukan macam harga biasa...


Bagi saya untuk peringkat remaja boleh lah baca buku ni...
Budak yang baru nak up dan kenal erti hidup...
Boleh lah...



No comments:

Post a Comment