SAHABat..

Tuesday, June 18, 2013

JANGAN BERSEDIH JADILAH WANITA YANG PALING BAHAGIA (DR. 'AIDH BIN ABDULLAH AL QURUI)

Buku ni adalah hadiah dari adik yang baru berkerja...
Masa tu dia after SPM...
Kerja kat Sushi King...
Dapat gaji... tanya setiap adik-beradik nak hadiah apa...
Saya request nak buku ni...
Hehe...
Bestkan dapat adik macam ni...
Tu yang sayang lebih...
Hehehe... tak delah ...

Sumer adik-adik saya.. saya sayang.. sayang terlebih :P


Buku ni memang sesuai jika nak dijadikah hadiah...
Bila baca buku ni.. terasa bertuahnya jadi seorang wanita...
Jadi seorang perempuan...
Yang dilindungi dan disayangi...
Alhamdulillah...


Kalo rasa bersedih... 
Baca lah buku ni...
Lelaki pun kalo nak baca pun..
Takde masalah...
Ehhh... betul ke ni? haha...


Oleh sebab hasil penulisan ini diterjemahkan oleh orang tempatan tak silap...
Maka takdelah sangat nak bercinta baca buku ni... meskipun si penulis dari seberang...
Owh yeee.... saya perhatikan publication dari Al-Hidayah ni...
rata-rata buku nya adalah penulis dari seberang...
Tu yang kekadang bila cari buku..
Saya naik serik nak beli buku dari publication ni..
Kekadang... rasa give up nak baca.... 
Sebab tebal bukan main lagi...
Nak baca tapi saya tak paham...
Memang First World Problem... haha


Tapi sekarang alhamdulillah..
Dah ada banyak buku yang penulis tempatan yang hasilkan..
So dah senang nak baca... 
Takde lah rasa macam bahasa itik dan ayam...
Haha...




No comments:

Post a Comment